Tema: Re: Taupancios lemputes
Autorius: AS
Data: 2011-05-15 11:24:00
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message
news:iqmkse$dcd$1@trimpas.omnitel.net...
>  Net ir kaitrinė lemputė tarnaus labai ilgai, jei niekuomet nebus
> išjungiama.

Tai jau taip, tik sitaip niekas negyvena. Skirtumas, kad "taupancias"
perkant, pinigai ne taip jau ir tauposi.

> problemos su vestibiuliariniu aparatu?

Absoliuciai jokiu. O ir koks rysys tarp regejimo ir vestibiulinio aparato,
jei sedima ramiai? Beje, ir skaityti nereikia visko paraidziui. Norejau
pasakyti, kad ju spalva yra slyksti.

> vėlgi, atmetus Liao produkciją, teisingų kontorų gaminiai atitinka CRI ir
> spalvines temperatūras.

Hmm.. Gal kazkokios spalvines temperaturos vidurkis ir atitinka ta uzrasa,
bet realybeje tokiu zaliu-violetiniu atspalviu niekaip nepavyks isgauti,
deginant lauza ar kaitinant metalo strypa. Netikintys gali viena salia kitos
isijungti iprastine kaitrine ir liuminescencine. Jei nepavyks pamatyt
skirtumo, matomai dievas nedave. Tada yra kiek paprastesnis budas. Pabandyti
nufotografuoti viena ir kita kokiu nors normalesniu apatratu, kur baltos
balansas reguliuojamas ir pagal spalvine temperatura bei palyginti.