Tema: Re: Taupancios lemputes
Autorius: AMB
Data: 2011-05-13 10:55:34
man tai nx tos taupios, susisukau atgal visur paprastas kaitrines - kitas
reikalas. su tomis taupanciomis tai kaip operacineje, man akyse net mirga
nuo ju. o su kaitrine daug jaukiau ir maloniau, px kad elektra daugiau
kainuos, nevien juk i kaina reikia ziuretim be to apsvietimas nedidziausia
dali elektros islaidu sudaro.
..