Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: KaroliS
Data: 2011-02-06 22:07:38
gedimas tai gal ir normalus , itariu jei butu normali rozete su izeminimu
problema pasirekstu dazniau ir kiek kitaip:) nu bet ka padarysi izeminimo
nera , skalbenkes korpusas nekrecia tai nieks ir nesirupina izeminimu,
testavimo metu ne viena valanda prasedejau atsiremes i skalbenke, laukiau
kol trinktels:) gal ka nors nusimanai apie programos pakoregavima?ka as
galejau padaryt kad pasikeite programa?