Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: KaroliS
Data: 2011-02-05 22:03:10
na kagi atrodo skalbenke nugaleta ,siandien 3 skalbimus prasuko be gliuku ir
erroro neberodo, o pasitaise po to kai isimiau motora ir su kompresorium
gerai ispuciau "angliuku" dulkes, o ju ten buvo daug, prie to pacio ir
inkara su spirituotu skudureliu nubraukiau,reles taip ir liko nepatikrintos
bet manau kad ten viskas ok nes jei prikeptu kontaktas tikriausiai
nesigirdetu trakstelejimo,o jis girdisi visada laiku. kita nedidele
problemele po visu ardymu ,mygtuku maigymu eksperimentininiu budu truputi
pakito pagrindine skalbimo programa :) sutrumpejo bendras skalbimo laikas ,
ir kazkaip kitaip skalauja/grezia ,pasirinkus skalbimo programa nebedega
spulen+ diodas, nu bet cia neesme:)