Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: Laimis
Data: 2011-02-06 22:01:09
KaroliS rašė:
> sepeteliai buvo isimti anksciau ,pirmo tikrinimo metu, dedant atgal apie
> centimetra reikia ispaudinet spyruokles nes neuzkabinus isauna atgal is
> to ir padariau isvada kad ten gerai, man visgi labiau tiketinas nors ir
> neitikimas variantas apie kazkokius mistinius nuotekius, pamirsau
> paminet , tas vokietis kuris taise tokia pat skalbenke sepetelius

Va, Elektrolux'o service manual'as. Kiek matau pagal klaidų kodus, tai
čia tas pats AEG'as. Na ir šiaip jie ten dvyniai:
http://www.electrolux-ti.com/others/599/703/247EN.PDF

Tai, kad neturi tos skalbyklės jokių nuotėkio matavimų ar variklis
leidžia į korpusą. NETURI. Jei turėtų, tai srovės nuotėkio klaidos
tikrai nesimaskuotų po relės/triac'o sukepimo/pramušimo klaidomis
(simptomais). Dabar maskuojamos ir nematau tam jokio kito logiško
paaiškinimo, kaip tik tokį:

Atkreipk dėmesį, kad E51, E54 (ir gal dar kitų) klaidų diagnostikoje
_visuomet_ reikia tikrinti ar nėra nuotėkio (tai nurodoma, kaip galima
klaidos priežastis), tačiau logika yra tokia: jei per variklį trumpina į
korpusą/žemę, tai dėl to dega (gali degti) triac'ai/relės kontaktai.
Baigtis visuomet yra tokia: sudegęs triac'as arba sulipę relės
kontaktai, nepriklausomai nuo to, yra tas nuotėkis ar nėra, tačiau prieš
keičiant visą plokštę (remontuoti nesiūlo...) dar reikia patikrinti dėl
ko galėjo perdegti/sukepti (dėl nuotėkio, nors teisingiau -- dėl
pramušimo) ir įsitikinti ar nauja plokštė taip pat nesudegs.
Vienintelis nuotėkio matavimas, kuris kai kuriose (turbūt naujesnėse)
galbūt yra (nes klaidos kodas -- nepriklausomas, nesimaskuoja po kitais
simptomais) ir tai dar būtų logiška, yra kaitinimo elemento.