Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: KaroliS
Data: 2011-02-06 20:25:57
sepeteliai buvo isimti anksciau ,pirmo tikrinimo metu, dedant atgal apie
centimetra reikia ispaudinet spyruokles nes neuzkabinus isauna atgal is to
ir padariau isvada kad ten gerai, man visgi labiau tiketinas nors ir
neitikimas variantas apie kazkokius mistinius nuotekius, pamirsau paminet ,
tas vokietis kuris taise tokia pat skalbenke sepetelius pakeites problemos
neisprende, beje jam problemos pozymiai keisdavosi apvertus kistuka
rozeteje, sito man nepavyko padaryt nes pas mane kistukas i rozete eina tik
viena kryptim (rozete su dangteliu), laikas parodys ar problema
isisprende,ar cia laikinas pagerejimas, dar butu labai ciotkai kazkaip
atstatyt skalbimo programa i gimtaja:) bet neisivaizduoju kada ir nuo ko ji
pasikeite , nepastebejau..