Tema: Re: AEG skalbenke
Autorius: KaroliS
Data: 2011-02-03 12:28:48
reles ten man rodos nesiardo , tai turbut vienintelis isitikinimas kad rele
gera butu ja pakeist i nauja,siaip jo interneto saltiniai sako : motor
relays contact sticking, variklis be gliuku tai turejau omeny kad sukasi
iprastai, reversuojasi , apsukos reguliuojasi , kaip ir viskas ore, o vat
reles tai reiks lupt , be schemos sunkokai gaunasi isivaizduot kurios reles
ten ka sujungia