Tema: Re: svisos diodai
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:35:00
man kazkada is sebo skambino i mobilu senais laikais, kai buvo minute daug
brangesne- jusu saskaitoje - 8 centai, reik atvykt ir susimoketi. tai taip
ir atsakiau- man ir atvykimas daug daugiau kainuoja, ir jusu skambutis jum
daugiau kainuoja, jei reikia atvaziuokit atiduosiu dvigubai, tai tuoj pat
atsisveikino ir daugiau nebeskambino.

--
vyt/ /