Tema: Re: svisos diodai
Autorius: Levas
Data: 2010-05-25 19:15:46
> Cia vieta issiputojimui (eilutese tarp juostu):

mes nesiputojam. Paprasciausiai bandom ismokinti esminiu ekonomikos desniu. Sakysim as tau duodu 5 diodus uz 50ct viso. Tai reikia pagalvoti, kad man kazkur kazka paimti, kazkur vezti ir panasiai irgi kainuoja. Tamstai iki mano irstvos privaziuoti irgi kazkiek kainuoja.
Tai gal paprasciau pirkti is kokio eBay 20 ar 100 vienetu uz pigiai ir poto skirti savo energija kam nor naudingiau.

Ne viena karta man zmones yra skambine ir derejasi del keliu litu. Tuo tarpu tie skambaliojimai ir kainuoja tuos kelius litus... :)