Tema: Re: svisos diodai
Autorius: Levas 4
Data: 2010-05-26 11:32:33
gerai kai pakeliui ir panasiai. O kai tai skaiciuojama kilometrais? Tuo
labiau kad pradiniam poste net miestas nenurodytas. O taip daro tik
Vilnieciai. Nes jie pasaulio bambos.
As gyvenu Kaune, tai ar verta vaziuoti is Vilniaus i Kauna del 5 sviesos
diodu?
Ir dar nebuvo nurodyta kas per ledai reikalingi.

Del to ir kilo visas sitas kipisas. Del nemokejimo uzduoti klausima...

Bye, Levas