Tema: Re: svisos diodai
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:34:59
nu i kita miesto puse nuvaziuot brangiau nei nauja prozektoru nusipirkt,
beto lydmetalis irgi kainuoja, o kur dar lituoklio suvartota energija,
sugaistas laikas? man tokiam prozektoriui numire akumas, tai dar guli
stalciuj, vis galvoju pasizaist ir ikist ten kazkoki ekstremalu ir brangu
akuma, but visai smagu turet prozika kuris nenuseda savaite ar menesi... jei
nebutu tokiu minciu mesciau tuos diodus i siuksliu deze ir tiek.

--
vyt/ /