Tema: Re: Skalbinių džiovyklių galingumai?
Autorius: Vaidas
Data: 2017-09-04 14:23:38
Aš buvau iš tų, kur gailėjau pinigų. Negaila. Man labiausiai atsiperka
išskalbus kelnes su popierine nosinaite kišeniuje: visus tuos smulkius
popieriaus gabalėlius džiovyklė surenka į savo filtrą. Taip pat
marškiniai lygesni: man pakankamai, kad nereiktų lyginti. Tad taupo
laiką. Dar taupo laiką padžiauk, nudžiauk, lietus. Be to vyrams reikia
mažiau drabužių, nes vietoje kabojimo parą balkone pakanka dviejų
valandų džiovyklėj. Aišku dėl to jie greičiau susidėvi.

Vaidas