Tema: Re: Skalbinių džiovyklių galingumai?
Autorius: siGis
Data: 2017-08-29 00:21:11
Dekoju uz pastangas. O as maniau, kad tik Bosh-ui smegenys atsoko.
Pasirodo simensui taip pat. Pizdiec. Atsiprasau. Kaifuoju suzinojes
pajungimo dratos ilgis 145cm. Privalumas achujenas nes pas kitus tai
gali buti kokie 144cm...
Connection rating 1000w
Current 10A
Voltage 120-240V
Nu nesigauna man aritmetika.
Tai kokio storio maitinimo laidus kloti sitai blešynei, kad visa grycia
i ora neislektu?
Ale blt... lygiai ta pati ir boshas raso.
Apsisprendziau tvirtai - situ abalduju gaminamu daigtu nei uz ka
nepirkti ir kitiems patarinesiu apeiti juos is tolo.

Nusisnekejimas ant nusisnekejimo...