Tema: Re: Skalbinių džiovyklių galingumai?
Autorius: siGis
Data: 2017-08-29 00:25:52
Boshas dar cypauja is dziaugsmo, kad ijungimo isjingimo mygtuka idejo...
Kas cia su jais darosi? Beje to debilisko aprasymo dabar rasti
nebepavyko. Gal istryne. Nusiunciau ten jiems paaiskinima, mat vienoje
parduotuveje kviete nurodyti pastebetas klaidas. Vaje, vaje... Lengviau
butu buve suskaiciuoti ir nurodyti vietas kur nebuvo nusisneketa.