Tema: Re: Skalbiniø dþiovykliø galingumai?
Autorius: siGis
Data: 2017-09-03 14:55:19
Siaip jau pas zmones iki siol buvo priimta rasyti tai kas svarbiausia ir
ne daugiau tam, kad ju neklaidinti. Kalbant apie elektra tai U, I, P ir
f reiksmes pagal kurias sprendi kur ka galima kisti ir kur ne.

Kas gi parasyta pas tuos debilus.
Jeigu I=10A tai P niekaip negali buti 1000W nes tai priestarauja gamtos
desniams. Ir atvirksciai - jei P=1000W tai I niekaip negali buti 10A del
tos pacios priezasties.

Pateikti parametrai niekaip neatsako i elementaru klausima kokio storio
laidus tiesti. Jeigu butu tik ta viena beleberda tai xui snim nuvarei
3x2,5 ir pxx kiek ten bus realiai panaudojama nors ir tai na ugad nes
lieka neaisku ar nereikia dar storesnio laido. Kai san mazge bus 2x el
radiatoriai, boileris, dziovykle ir skalbianke kiekvienam sudniekiui
varyti po atskira 3x2,5 galetu tik debylas. Tenka galvoti kaip
sugrupuoti ir ka su kuo suporavus viskas veiktu be problemu. Tam ir
reikalingas galios parametras. Jei kas nors jau pamirso, arba uzkibo ant
garsiu brendu skleidziamos trydos ir mananciu, kad jeigu jau parase koks
nors simensas tai cia jau oxx...oxx ir axx...axx koks aukstas lygis.
Beje situ supistu brendu nemgstu nuo pirmo karto kai juos pamaciau del
gudrumo kontaktoriu, automatuku, apsaugu, keitikliu... charakteristikas
rasyti smulkiu ir vos besiskirianciu nuo baltos spalvos pilkos
atspalvlviu. Kitaip sakaknt ju uzrasai yra neiskaitomi, o tai tiesiogiai
veda prie irangos gadinimo ir nuostoliu.