Tema: Re: Skalbiniu dziovykliu galingumai?
Autorius: Evaldas
Data: 2017-08-28 14:39:10
"fenix@w" <muilas@ant.muilo> wrote in message
news:oo0ub9$obc$1@trimpas.omnitel.net...
> idomu, kuo gali pakenkti aplinkai mano balkone man paciam priklausantys
> svarus(!) pontalonai?

Yra kvartalu (net ir Lietuvoje) kur kaimynai sutaria kas priimtina ir kas
ne. Pagrinde kalba eina apie sunis, zoliapjoviu naudojima ir pan dalykus,
taciau pasaulyje yra ir vietu kur zmonems nera priimtina matyt kaimyno
pantalonus. Atrodo paprasta. Yra miestu (pagrinde kurortiniai) kur miesto
valdziai svarbus miesto ivaizdis ir yra suvokimas kad balkonuose kabantys
pantalonai to ivaizdzio negerina, todel ten uz tai baudziama.  Kalba neina
apie Karoliniskes ar pietu Italija :)