Tema: Re: Už3,14so suknistas rUSKOJE RADIO (iš mažosios parašyta samoningai)
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-06 11:12:05
Rasant apie 30m senumo ivykius, reiktu rasyt kuom tai susije su posto autoriumi, o ne kokie skirtumai :)

Kuom susijes tas tavo senelis ir jo kazkada klausyta radio stotis su manymu, kad posto autorius elgiasi kulturingai, blokuodamas kaimynams stotis? (tame tarpe ir tiems, kurie jas klausosi TYLIAI)