Tema: Re: Už3,14so suknistas rUSKOJE RADIO (iš mažosios parašyta samoningai)
Autorius: Levas
Data: 2017-04-03 22:50:52
nu pas mane irgi girdisi kaimynu "vibratoriai"... policija sake nieko
negalima padeti del statybos pazeidimu. Reikia ekspertizes ir teismo. O
ekspertize imanoma tik kai ekspertai gales savo prietaisus padeti ir
virsuje ir apacioj. Manai kaimynai isileis? Ratas uzsidaro.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt