Tema: Re: Už3,14so suknistas rUSKOJE RADIO (iš mažosios parašyta samoningai)
Autorius: Gintas
Data: 2017-04-03 09:39:03
posto autoriaus klausiau-ar tokiu pat garsumu paleista marijos radijas-ji irgi erzins?  jis atsake , kad "taip" Vadinasi autorius nori blokuot visas stotis, tame skaiciuje ir marijos, ir tautiskas, ir rusiskas ir ungliskas. Jis mat nori girdet vien varnenus (zr. pradini posta)

Vadinasi reikia plataus diapazono blokatoriaus. Viso FM  ruozo.Sugebančio blokuoti ir Tautine giesme transliuojancias stotis. Ikerti?