Tema: Re: Už3,14so suknistas rUSKOJE RADIO (iš mažosios parašyta samoningai)
Autorius: reples
Data: 2017-04-03 17:23:08
Blokiniam name, viršutinių kaimynų vaikas triukšmaudavo (gal riedučiais ar
panašiais žaislais). Pagyvenusi moteris apačioj lengvai stresuodavo,
kaimynai nesuprato arba galvojo, kad moterėlė - padidinto jautrumo (kas
galbūt ir tiesa, bet mane irgi erzintų nuolatinis triukšmas). Žodžiu,
kvietėsi ji meistrus, kad ant lubų padarytų (klijuotų) garso izoliaciją.
Nežinau, nemačiau, tik girdėjau, bet jai reikalai pasitaisė.