Tema: Re: Už3,14so suknistas rUSKOJE RADIO (iš mažosios parašyta samoningai)
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-04-03 10:12:13
siaip noriu pasidziaugti, kad vis dazniau rasai pilnu savo durnumo spektru,
sudarai galimybe ir newsu naujokams patiems pazinti gyvunus pavadinimu
gintasas, o ir gidams maziau darbo lieka. pats apie save is vieno posto
nuomone aplinkiniams sudarantis (ir perspejantis apie savo durnuma, kad
netycia nekiltu nesusipratimu) objektas, super