Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-27 15:35:12
On 2012-08-27 15:01:53 +0300, For Example John Smith said:

> Ne apie savaitgalius as kalbu. Jokie savaitgaliai/hobiai/laisvalaikiai
> neatsiperka tiesiogiai, bet juos turim ir islaidaujam.

Ne apie savaitgalius kalba. Kalba apie tai, kad yra vietu, kur elektros
energija yra PIGIAUSIA gauti is saules bateriju. Nes alternatyvos per
brangios ( Tai kemperiai, ivairus nutole nuo elektros tiekimo liniju
objektai (ju apsauga, apsvietimas), kelio zenklu apsvietimas (savikaina
ten telpa i 2000lt ( 2 bat po 100Eu, akumas 100Eu, kontroleris 100Eu,
tvirtinimas (metalas) 100Eu)), uz tiek kelis kilometrus elektros
tiekimo atvedimo net savikaina gerokai didesne)  ir t.t.)
Audrius K.