Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: Levas
Data: 2012-08-26 00:52:30
nevaryk, kiniska vergovine darbo jega daro tikrai pigiai ir tu elementu savikaina tikrai maza. Kad tarpininkai uzsipjauna didele marza jau matosi ir to, kad Lietuvoje kai kurie daiktai zymiai brangesni nei kitose issivysciusiose salyse.

Jei kainuos saules elementas kelis simtus litu tikrai zmones pirks. O kai kurie pirks brangesnius vien tik tam kad nemoketi visokiems monopolistams.

Aisku, jei gyveni daugiaaukscioje spokinycioje ir tavo sildyma kompensuoja is mano pinigu, tai tau pofig, kad reikia taupyti ir panasiai... :(

--
Bye, Levas