Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2012-08-27 08:36:22
Kemperiai yra pramoga/hobis/laisvalaikis- negalioja cia rinkos desniai ir
ekonomika.
As zinau kiek man kainuoja karstas vanduo, nes zinau kiek sudega vasara duju
(vasara dujos sildo tik vandeni) ir kiek kainuoja karstas vanduo. Kiek
kainuoja ziema nezinau, nes dujos naudojamos ir sildymui namu.
Kartoju- turiu viska apie ka jus tik snekat (o turiu todel, kad i tai ziuriu
kaip i hobi/laisvalaiki/technine kuryba), skaiciavau ne karta.
Jei taip apsimoka, kodel dar pats neturi? Kodel LT stogai nekrinta i akis,
kodel reikia paramos ir kazkokios politikos.