Tema: Re: Senuku saules elementai. Ar pagaliau nusileis is kosmoso kiti pardavejai ? :)
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-08-27 14:18:26
On 2012-08-27 08:36:22 +0300, For Example John Smith said:

> Kemperiai yra pramoga/hobis/laisvalaikis- negalioja cia rinkos desniai
> ir ekonomika.

Rinkos desniai galioja ir cia.  Tik pasakyk, gerbiamasis, kur ir is ko
nusipirkti savaitgaliui kelias kilovatvatvalandes elektros energijos
misko aiksteleje prie ezero (ar juros)?  Moku po 4,5lt uz kWh :-))
Benzininio generatoriaus (isnuomoto) nesiulyti, nes jis birbia, o as
noriu tylos. Turi minciu? Man zinomi alternatyvus metodai geroookai
brangesni uz saules baterijas...

> As zinau kiek man kainuoja karstas vanduo, nes zinau kiek sudega vasara
> duju (vasara dujos sildo tik vandeni) ir kiek kainuoja karstas vanduo.
> Kiek kainuoja ziema nezinau, nes dujos naudojamos ir sildymui namu.
> Kartoju- turiu viska apie ka jus tik snekat (o turiu todel, kad i tai
> ziuriu kaip i hobi/laisvalaiki/technine kuryba), skaiciavau ne karta.
> Jei taip apsimoka, kodel dar pats neturi?

Tai kad turiu saules baterija :-) Pirksiu dar viena, nes pirmoji
puikiai atsipirkineja. O va saules kolektoriu ant daugiabucio
problematiska pastatyti (nors po truputi kalbinu)

Audrius K.