Tema: Re: del motinystes ismoku?
Autorius: vedarinis
Data: 2009-08-06 17:11:02
Kazin, kuriam labiau tie 10% labiau skaudus: tam, kuris pries pusmeti
uzdirbo 3k  ir ne del savo kaltes dabar uz 700 birzos duris varsto, ar tam,
kuriam labiau pasiseke ir jis biudzetinej kontoroj gauna tuos 3k dabar?
Pirmas uz septym litu savaite valgo, antras uz 300 po tuos pacius 70 lt/sav
gali pravalgyti menesi. Liberalizmas yra labai zjbs, kai viskas kyla, tik
tuomet, kai viskas pradeda vaziuot zemyn ir reikia ziuret, kad publika
neismirtu badu, liberalusis poziuris nebetinka.