Tema: Re: del motinystes ismoku?
Autorius: hansas
Data: 2009-08-04 19:54:41
vis nesupranti? Dauguma per gyvenima susimoka daugiau nei atsiima, tokia jau
ta musu socialine sistema, kai DABAR dirbantieji islaiko islaikytinius.
As nesutinku su tuo, kad sunkejant ekonominei situacijai, dirbantiesiems
nebeisgalint sumoketi tiek kiek norima isdalinti, yra ne ismokos
islaikytiniams mazinamos, o bandoma kelti mokescius ir dar plius skolintis
uz didelius procentus kad tuos pinigus islaikytiniai galetu pravalgyti?!
Juo labiau, kad kitais metais situacija tikrai zenkliai nepageres, - duok
dieve, kad zenkliai nepablogetu - tai is ko tamsta siulai tas burbulines
ismokas moketi? Is kokiu lesu? Ta, ka tamsta seniai daug daug sumokejai, jau
seniai pravalgyta ir dar stipriai pravalgyta i prieki, i skola! Kitais
metais tokioms ismokoms pinigu jau nebus, kaip nera ir siais. Is ko mokesim
tas "pelnytas" ismokas/pensijas/pasalpas/kompensacijas? Vien tavo asmenines
bravados cia nebeuzteks ;) Tiesiog imk mums ir paaiskink kaip surinkti tai,
kas nesusirenka, kaip padalinti Sodra, kad niekam netruktu, niekam
nepamazinti, o mes paklausysim protingu patarimu...