Tema: Re: del motinystes ismoku?
Autorius: Salas
Data: 2009-08-05 11:08:24
Mane tai jau uzkniso Kubiliaus vis bandymai, ekspermentai ir modeliavimai.
Sugalvoja kaska sumazint, pamato kelis plakatus prie seimos, issigasta -
atsaukia, sugalvoja kitaip - vel tas pats.
Imtu ir sumazintu VISIEMS ismokas 10% ir manau baigtusi sitos bedos.
Biudzetininku atlyginimai, Sodros darbuotoju atlyginimai, pasalpos,
pensijos, rentos ir t.t.
Nors mano zmona ir gauna pinigus uz motinystes atostogas, bet pvz man visai
atrodo normalus tas sumazinimas 10%. Geriau jau tegu sumazina dabar 10% negu
praeis puse metu, ir pasirodys kad visai nebera is ko moketi.
As dirbu privacioje kompanijoje. Atlyginimus mums jau pries kelis men
sumazino. Is pradziu 22%, dabar siek tiek maziau, priklausomai nuo menesio
rezultatu. Aisku nera malonu, bet reikia suprasti, kad kitaip nebus. O tie
visokie protestai del 10% man kaip ispindejimas atrodo. Kaskodel kai kele
visiems, nei vienas su dekingumo suksniais akciju prie seimo nerenge, dabar
kai nori nuimti tuos kelis procentus, visi kankinio veidais bando irodineti,
kad be tu 10% mirs is bado.