Tema: Skaitytojų usi tusi. Šimtas tryliktoji savaitė
Autorius: ups! - kvailutei
Data: 2012-06-25 10:23:00

Žmogaus inžinerijos dizaineriai tokie kaip R.Bendleris su Dž.Grinderiu
iš Kolumbijos universiteto gešalt grupės, kiek žinau buvo Sergejaus
Kovaliovo įkvėpėjai, t.y. jis naudojasi jų metodika? Apie Benglerį
wikipedija rašo, kad jis dirbo Izreliui. Tad galima spėti, kad jis yra
chazaras. Dar wiki rašo, kad jo ginklu buvo nušauta mergina, policininko
duktė,  dalyvavusi jo eksperimentuose. Gal ji ten polcijos buvo
infiltruota? Keisas taip ir liko neištirtas. 

Apie Kolumbijos universitetą jau rašiau po Salmalavičiaus straipsniu.
Tai siejasi. Jau kažkada Britva rašė, kad chazarai vagia krikščionių
idėjas ir, išvertę aukštyn kojom, taiko savo naudai. Nes jie negali
patys būti kūribingi, jei yra atsiskyrę nuo kūrybos šaltinio. Tai va,
Kolumbijos universiteto psichologijos katedroje kažkur apie 1968 metus
vyko baisi erzelynė, atrodė, kad visi pykosi ir jokia psichologija
psichologijos asams nepagelbėjo susitvarkyti tarpusavio santykių. Tad
kartą neiškentęs vadovas pasikvietė savo "kiečiausią" kolegę,
pakalbėjo ir užbaigė sakiniu: "na juk turi būti kokia nors išeitis".
Šioji grįžo namo  su šiuo įrašu galvoje ir pasiėmusi rašiklį
užrašė tuos žodžius. Ir tuomet balsas jai ėmė diktuoti atsakymus. Ji
ėmė juos užrašinėti. Psichologijos profesorė, šventai tikinti tik
psichologijos mokslu ir kiekvieną gidintį balsus nurašanti
šizofrenijai, ėmė girdėti balsą,kuris sakėsi esąs Jėzus. Kur tai
matyta. Bet tai, ką ji užrašė, nunešė parodyti Katedros vedėjui. Tas
paskaitė. Tai buvo ne tik jų asmeninių santykių  išaiškinimas, bet
tiko visiems. Todėl jis suvedė tekstą į kompą. Psichologei balsas
ėmė diktuoti visą terapijos kursą. O jiedu užrašinėti. Taip gimė
knyga. Jie bandė ją išleisti Jėzaus vardu, bet susidūrė su autorinių
teisių tarnybos pasipriešinimu. Todėl jiems teko įkurti fondą ir jam
priskirti autorines teises. Ši knyga tapo pagrindu daugeliui vėliau
pasipylusių self help knygų, bet taip pat jos idėjomis pasinaudojo ir ne
visai geriems tikslams žmonės, kurie trokšta valdyti kitus. 
Kovaliovas, pvz., teigia, kad gėris ir blogis eina išvien. Kaip in ir
jan. Iš to plaukia, kad ir Dievas yra išvien su velniu. O žmonių
gerbūvis yra žmonėms pavojingas. Taip pat ir draugai yra blogiau nei
priešai ir t.t. Ir aplamai - kuo blogiau, tuo geriau. Tad gerų darbų net
nereikia daryti. Ar aš teisingai supratau? 

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19906