Tema: Re: win -> mac
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-29 16:53:30
"Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message
news:oo3qgj$b18$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai lai jie gyvena, mes čia prie ko? Aš žinau, kad man mažiausia
> problemų bus su exFAT diskais, namie macOS, Linux, darbe Win - kopijuoju
> skersai išilgai ir vargo nematau. O kas per bardakas kažkokių lamerių
> kompiuteriniuose ūkiuose manęs visiškai nekaso.

O vat temos pakėlėją kaso, bo yra tikimybė, kad jam kažkokių lamerių diskus
gali tekt panaudot. O tu laimingas (gal), jei sugebi pats vienas savo
pasaulėly gyvent, bet ne visiems taip gaunasi. Ir "protokolui" - toli gražu
ne visi devaisai exFAT palaiko, taip kad jei vargo tu nematai, nereiškia,
kad taip bus visiems.

> Ple, prie ko čia Apple, mes ne apie Apple dabar kalbame.

Nu tai kad tema buvo būtent apie tai - pirmo posto 8 punktas ir tolesnės
diskusijos didžioji dalis. Aš dariau prielaidą, kad tavo viražai pas
lemingus ir unikodus tėra palyginimai ne vietoj, jei ten buvo bandymas
tiesiog pakeist temą, sorry, nedašilo, tada toliau galim nediskutuot,
pastarosios 2 temos nedomina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/