Tema: Re: win -> mac
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-29 16:34:11
2017-08-29 16:22, Caponi rašė:
> Labiau į temą - žmogai eina į parduotuvę ir nusiperka išorinį diską ir
> absoliuti dauguma jų nori, kad ten įsirašytų jų failai, visokie NTFS'ai
> ir FAT'ai jiem giliai pabarabanu. O diskuose pagal nutylėjimą paprastai
> būna NTFS. Dauguma pirkėjų gyvena Win pasauly - dauguma laiminga.

Tai lai jie gyvena, mes čia prie ko? Aš žinau, kad man mažiausia
problemų bus su exFAT diskais, namie macOS, Linux, darbe Win - kopijuoju
skersai išilgai ir vargo nematau. O kas per bardakas kažkokių lamerių
kompiuteriniuose ūkiuose manęs visiškai nekaso.

> Bijau, kad prie visų tavo norų bent artimiausiam dešimtmety Apple kompų
> rinkoj unikodo analogu netaps...

Ple, prie ko čia Apple, mes ne apie Apple dabar kalbame.