Tema: Re: win -> mac
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-28 17:33:57
2017-08-28 17:03, Pikc Begemoc rašė:
> 1. Klaviatūra lietuviška žiūriu tik viena, su lietuviškomis raidėmis ant
> skaičių - ar yra galimybė gauti dar ir su kitokiu išdėstymu?

Taip.

> 2. Ar eina žiūrėti visus parsisiųstus iš torentų filmus? Nes kiek
> bandžiau, tai tas Quictaimas bando konvertuotis ir jam nesigauna, VLC
> garsas yra, vaizdo ne. Greičiausiai čia virtualkės bėdos, bet o vis tik?

Turbūt virtualkės bėdos. VLC ką rodo and Win, tą ir macOS.

> 3. Kokiu būdu paprasčiausiai pažiūrėti nuotraukas kurias pvz. atsinešė
> svečias Usb'e? Importuotis į 'Photos'? preview'as pa defaultu po vieną
> rodo, ar čia skaitosi normalu kiekvieną kartą selectint visas ir tada
> preview'int?

O tai kuo tau netinka Preview? Dar Quickview gali naudoti (tarpą
paspausti reikia).

> 4. Galima gauti normalų ne prenumeruojamą MS Office'ą?

Taip.

> 5. Yra kokie nors Notepad++, Irfanview, Audacity analogai?

Notepad++ - TextWrangler turbūt atitikmuo, aš Notepad++ nenaudoju, tai
galiu ir nepataikyti su alternatyva.
Irfanview - o kam tu jį Win naudoji? Aš tai jo nei Win, nei macOS
nepasigendu, tai ir alternatyvos nepasakysiu.
Audacity - Audacity, šitas juk multiplatforminis.

> 6. Kuo skaityti news'sus? :)

Kaip ir win - su Thunderbird.

> 7. Kaip su visokiais zip'ais, rar'ais ir panašiais dalykais - yra
> nemokamai ar pirkti reikia?

Nemokamai.
http://www.kekaosx.com/en/
https://itunes.apple.com/lt/app/the-unarchiver/id425424353?mt=12

> 8. Kokių niuansų yra keičiantis informacija su kitais windows'iniais
> šaltiniais (formatai, kopijavimo niuansai?)?

NTFS read only. Daugiau tai viskas kiaurai išilgai šarinasi.

> Kas dar kam užkliuvo ir yra iš tokių neįprastų/užknisančių/nepatogių
> dalykų?

Aš kai macOS juzeris su stažu, tai aš Windozėj užknisancius dalykus
dažniau pamatau ;)