Tema: Re: win -> mac
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-29 16:22:48
"Lawrence Jamieson" <lj@dirty.rotten.com> wrote in message
news:oo3opc$99r$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai jei visa šita lemingų masė liptų laiptais ant stogo ir nuo jo šoktų,
> tu kartu su jais varytum?

Visai į temą galėtų būt ir toks istorijos pratęsimas (bent jau ne mažiau į
temą) - apatiniai aukštai liepsnose, apačioj gaisrininkai paklodę ištempę,
visi gelbstisi pagal realiausią scenarijų, o tu bandai parašoj užsidaryt ir
šlapiu rankšluosčiu galvą apsivyniot - gal pralauksi...

Labiau į temą - žmogai eina į parduotuvę ir nusiperka išorinį diską ir
absoliuti dauguma jų nori, kad ten įsirašytų jų failai, visokie NTFS'ai ir
FAT'ai jiem giliai pabarabanu. O diskuose pagal nutylėjimą paprastai būna
NTFS. Dauguma pirkėjų gyvena Win pasauly - dauguma laiminga. Nori eit prieš
srovę - prašom, bet tik turėk omeny, kad tavo lemingų masė yra gerokai
mažesnė už NTFS'ininkus ir kai jos abi susiduria, kažkas turi prisitaikyt,
jei nori kažkokį santykį turėt :-)

> aplamai šita diskusija man primena tuos laikus, stagnatoriai adminai
> mirtinai buvo įsikabinę visokiu win-1257 ir bijojo unikodo kaip velnias
> kryžiaus. Neduok dieve kokiame nors archaiškame įrenginyje unikodas bus
> nepalaikomas. To pasekoje "dauguma žmonių" buvo įsitikinę, kad rašyti
> naudojant lietuviškus simbolius yra vien problemos ir aplamai
> nešvepluoti neįmanoma. Ir rezulatate iki dabar ta beleberda su
> koduotėmis vis dar tęsiasi, nors tiesiog imti ir naudoti unikode nėra
> visiškai jokių kliūčių.

Bijau, kad prie visų tavo norų bent artimiausiam dešimtmety Apple kompų
rinkoj unikodo analogu netaps...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/