Tema: Re: win -> mac
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-08-29 16:04:44
2017-08-29 15:46, Caponi rašė:
> Taip, bet dauguma žmonių aplinkui (išskyrus obuolistų susibūrimus)
> naudoja išorinius diskus, katrie pagal nutylėjimą formatuoti NTFS'u.
> Savo kieme tai taip, visada gali pasidaryt kaip tau norisi, o kai reikia
> santykiaut su aplinkiniais, tai renkiesi, ar prisitaikyt prie daugumos,
> ar užsiimt revoliucinės minties platinimu (čia jei neturi kas veikt :-))

Tai jei visa šita lemingų masė liptų laiptais ant stogo ir nuo jo šoktų,
tu kartu su jais varytum?

aplamai šita diskusija man primena tuos laikus, stagnatoriai adminai
mirtinai buvo įsikabinę visokiu win-1257 ir bijojo unikodo kaip velnias
kryžiaus. Neduok dieve kokiame nors archaiškame įrenginyje unikodas bus
nepalaikomas. To pasekoje "dauguma žmonių" buvo įsitikinę, kad rašyti
naudojant lietuviškus simbolius yra vien problemos ir aplamai
nešvepluoti neįmanoma. Ir rezulatate iki dabar ta beleberda su
koduotėmis vis dar tęsiasi, nors tiesiog imti ir naudoti unikode nėra
visiškai jokių kliūčių.