Tema: Re: Win 10 Creators update NEATSIKNISA!
Autorius: kef
Data: 2017-08-01 09:15:46
Vienam w10 home kazkuris creators kumulatyvas taip padare. Perdaug aiskintis
negalejau, nezinau kodel. Bandyk safe modoje padaryti kita useri, turi
veikti gerai. Kompo savininkas ta savo pakibusi useri netrine nes labai jau
....vertingi nustatymai... Tai po kokio menesio ar dvieju stebuklingai
atsigavo. Galima juoktis