Tema: Re: Win 10 Creators update NEATSIKNISA!
Autorius: klausiu
Data: 2017-07-31 20:59:59
Pas mane Anniversary ir visi smulkus updeitai iki pat Creators. Creators
ant virsaus ne pro kur nesueina sekmingai - gaunu juoda ekrana ir po
ilgo laiko (kuris irgi neprognozuojamas) kazkiek per Task Manageri
galima kuistis, bet viskas labai ribota, nestabilu ir galutiniam
rezultate vistiek veda i niekur.
Priinstaliuota tam kompe kruvos visokiu toolsu ir programeliu, tingiu
viska is naujo rankiot, o be to planuoju greitu laiku ir taip ta kompa
keist, tai butu tik dvigubas didelis darbas.