Tema: Re: Win 10 Creators update NEATSIKNISA!
Autorius: kef
Data: 2017-07-31 17:15:41
Nesuprantu, tai naujinimas is aniversario i creators neatsiknisa ar
paskutinis creators updeitas nesulenda? Jei pirma, tai jami creators iso ir
darai svariai, jei antra, tai kaip ir ka ten trini? Vienam exemplioriui
niekaip nelindo KB4025342. Padejo update serviso stopinimas ir datastore bei
download trinimas kaip cia. Papildomai susitvarke problemele kad po
rimtesnio updeito 2 restartai is eiles ejo su getting ready zvaigzdziu
sokiu. Dabar normaliai, tik vienas

https://community.spiceworks.com/topic/2018384-kb4025342-failing