Tema: Re: Win 10 Creators update NEATSIKNISA!
Autorius: kef
Data: 2017-08-01 09:07:09
Naminiame 2007, darbe 2013, neluzta nei tas nei tas. Tik ten su tuo 2007
outlooku, tiksliau su 2007 updeitais yra bajeris. Jei turi winmaila prisegta
taskbare ar shortcutas ant desktopo, tai paleidziant outlooka istrina ir
winmailo shortcuta desktope ir is taskbaro.... Iki kazkelinto ofiso updeito
viskas buvo gerai.