Tema: Re: Win 10 Creators update NEATSIKNISA!
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-31 21:41:44
Šiandien sprendžiau šią problemą
Dism get-mountedwiminfo ar kawkas panašaus
darai unmount discard

Ryt rebootinsiu, ir bus matyt, nes ten kaip ir "serveris".
Po praeito updeitinimo teko atstatyt iš backupo: visi servisai gyvi serveris
servina, bet desktopo negauni: eksplorer lūžinėja, taskmgr gauni po
valandos, o New Task neveikia.

Beje, Creators tiesiog suknisa desktop experience, tam "servery" tik 3
trečiųjų šalių programkės, kas lygu nieko.

Beje, gal pas tave DELL?