Tema: Re: Klausimas: Thunderbird
Autorius: Rimas
Data: 2017-05-25 09:11:36
On 2017.05.24 15:51, cD-r0m wrote:
> Tai man čia nėra problema, kuria reikia spręsti :) Aš tuos senus meilus
> pakankamai neretai referencinu.. Šiaip jo, būtų protinga kurti atskirą
> archyvą ir ten su juo dirbti, bet... Aj.

Tai kad nėra ten ką kurt baisiai ar kažką daug dirbt - susikuri (pas
mane taip) folderius pagal metus 2007...2013 (Sent2007..2013) ir viskas.
Move'ini laiskus pagal datą ir fsio. Aišku jei tinka skirstymas tik
pagal metus.

Paskui perėjus prie imap, tai taip ir liko. Kadangi darbiniai (4m dar ne
tokie ir seni), man jie reikalingi retkarčiais.