Tema: Re: Klausimas: Thunderbird
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-23 14:08:33
Laiškų netrinu. Bet galiu atsakyti į klausimą su read/unread flag'u.
Atėjo meilas telefone kur nors gatvėj ar mašinoj, užmečiau akį kas
parašė ir apie ką, ar skubu, laišką pažymėjo perskaitytą, pamiršau ar
ant greičio neturėjau kada žymėt kaip unread... Grįžau prie kompo,
laiško nebeskaitau, nes pamiršau apie jį, kadangi pažymėtas read.

Dar žinau, kad jei telefone ar kokiam nors "ant greičio" pažiūrėjime
ištrinsiu - liks serve (pas mane visi klientai išskyrus pagrindinį
nustatyti palikti laiškus serveryje neliestus).

Kaip kitam poste minėjai, man būtent ir patogu, kad pašto serveris
veiktu kaip "pašto servas yra tik kaip pašto dėžutė, kurioje paštas nėra
laikomas".

Neprikišinėju niekam, kad imap blogai, tiesiog man patogiau kaip veikia
pop3.