Tema: Re: Klausimas: Thunderbird
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-23 03:33:56
Man imapas bent kažkada nepatiko tuo, kad ištrynus ką nors webmeile,
dingdavo ir kompe. Dabar lyg ir galima konfiginti, kad netrintu jei
serveryje nebėr, bet... Pagooglinau, kad negaliu TB tiesiog tos pačios
paštadėžes toliau naudoti su imapu, kuri 10 metų kaupia pop3. Tai vat ir
likau prie pop'o.

Imapo pliusas man būtų tik vienas - nereikėtu refreshinti kas minutę
serverio ir "gyvi" pokalbiai būtų patogesni.