Tema: Re: Klausimas: Thunderbird
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-21 20:55:32
Perinstaliavus laiškai ir turėjo likt, nes duombazė nėra sudedamoji
programos dalis ir ji nėra trinama išinstaliuojant programą.

Kas link tavo bėdos, tai spėju, kad bus Gmailo fyškė - anie pradėjo
išsipisinėt ir pradėjo varyt propagandą, kad praktiškai visos mailo
programos (išskyrus, matyt, webinį interfeisą per Chrome :-)) yra
"nesaugios", ir jei nori toliau naudotis įprasta programa, gmailo
settinguose kažkur reikia uždėt varnelę, kad tau nesaugios programos tinka.
Pastaba specialiai tau - taip, aš tavo laišką perskaičiau ir "nesaugios"
programos atveju gauni būtent error'ą apie netinkamą slaptažodį.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/