Tema: Re: Re: Klausimas: Thunderbird
Autorius: Paparaciz
Data: 2017-05-21 21:32:49
O dar galbut jis isijunge dviguba authentikacija, o visai ne pasikeite slaptazodi.
arba pasikeite slaptazodi ir pasidare dviguba authentikacija.

Jeigu taip, tai tada jam gmail accounte reikia prideti papildoma aplikacija kuria zmogus uzvadina
kaip nori, kad suprastu kokiam cia daigtui duodamas slaptazodis.
Bus sugeneruotas unikalus, ne toks pat kaip jo gmail, superduper ilgas slaptazodis kuri ir reikia
jau ivesti i thunderbird.

gerb. Jonas Jonaitis ˛inuteje <ofskhl$95b$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

--
Paparaciz
#omni.news on Aitvaras IRC network (nick Paparaciz)