Tema: Re: Kaip disablinti windows 10 updeitus?
Autorius: kef
Data: 2016-12-21 07:58:27
Ar viskas veikia po upgreido i W10? Man WiFi on/off Fn+ klavisas neveike.
Galvojau px, o be reikalo. Nes kai reikejo WiFi isjungti per action centra,
shutdown su isjungtu WiFi uzstrigdavo, paelisti win irgi nejo be recoveio...
Pasirodo tam paciam WiFi kortos PID/VID existuoja N nesuderinamu draiveriu
atmainu.., na ir aisku W10 instaliavo tai kas jai atrode geriau, nors cia ir
ne ju beda kad tuo paciu PID/VID gaminamos skirtingos kortos. Sukisau
gamintojo W7 draiveri, problemos baigesi.