Tema: Re: Kaip disablinti windows 10 updeitus?
Autorius: Laimis
Data: 2016-12-15 14:17:54
budulis vulgaris rašė:
> Nenoriu nei keiktis, nei chujaiktis, bet kai per tris menesius po tu
> supistu automatic updates kompas restartaves parodo tik BSOD, noriu
> uzdrausti automatinius updates.

Neaiškinsiu, kad geriau to nedaryti, bet tik pasiteirausiu: ar bandei
išsiaiškinti, su kuo tas BSOD'as susijęs? Spėčiau, kad tai hw ar koks
nesuderinamumas ir ateityje, norėdamas dirbti saugioje OS, turėsi tą
problemą spręsti ar bent jau susitaikyti.
Pas mane kitajoziškas acer'is, flash'as gana neretai pakabina visą
kompą, yra tam tikrų gliukų su video kai kuriose programose, turėjau
keletą BSOD'ų po WU būtent dėl video (directx'o, jei gerai pamenu), tai
susitaikiau, kad MS'o kaltinti dėl to kaip ir negaliu...