Tema: Re: Kaip disablinti windows 10 updeitus?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-15 19:43:37
Ir paprasčiau, ir, ko gero, logiškiau, uždraust draiverių updeitus visiškai, tą gali ir pats pasidaryt jei susiduri su kokiom problemom ar šiaip prisėdęs kada iš neturėjimo ką veikt.
Bet jei nori biškį pasipist :-), tai eik į https://support.microsoft.com/en-us/kb/3073930 , pasiskaityk ir paspausk link apačios puslapio esantį linką "Download the "Show or hide updates" troubleshooter package now" .

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/