Tema: Re: Kaip disablinti windows 10 updeitus?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-15 18:08:15
Nežinau kas ten pas tave buvo, bet šiaip ilgametė praktika rodo, kad BSOD'as po updeitų įvyksta dažniausiai dėl to, kad MS lenda kur jo niekas neprašo, t.y. updeitina ne tik savo Win, bet ir draiverius, todėl aš kai instaliuoju kompus būtent draiverių automatinį updeitinimą jungiu nx. Jei ką, mano minėtas praėjusiams poste softukas gali tą padaryt lengvuoju būdu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/