Tema: Re: Kaip disablinti windows 10 updeitus?
Autorius: Caponi
Data: 2016-12-15 19:34:44
Nu tai aš ir sakau, per atstumą tikrai neatspėsiu priežasties, gal tavo atveju ir kažkur kitur bėda buvo, bet kad draiverių updeitai fokusų pridaro, tai faktas, pamenu, kadaise BSOD priežastis buvo updeitunusis elementari integruota Realtekinė tinklūškė, jau rodos kas gali būt bezabydniškesnio...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/