Tema: Re: AdBlock negali sustabdyti :(
Autorius: Rimas
Data: 2016-06-10 09:55:49
On 2016.06.10 03:14, Bronco wrote:
>  Todėl aš nematau visiškai jokio chrome prieš FF privalumo. Tiesiog,
> tai įpročio ir skonio reikalas ką naudoti, nes abi naršyklės panašiai
> vienodai geros.

Nu aš asmeniškai vėl grįžau prie chrome, po kokia 3-4 dienų bandymo FF.
Daugiau teko pasinaudoti tablete, tai FF man pvz lūžinėdavo kart nuo karto.
Nesakau, kad tai FF bėda, gal jam kažkas nepatiko mano tablete, bet to
*niekada *nėra buvę su chrome. FF išlėkė greitai, kai po vieno force
close, pradėjo mėtyt iš serijos "com.android..... stoped ir pan". Teko
resetint tabletą. Paskaičius forumus, būtent tą klaidą išmesdavo,
kažkaip "neteisingai" nulūždavęs apsas (nebūtinai FF).

Vienu žodžiu, aš sakau ne FF :)